Jak zwrócić lub wymienić towar?

1. Jak zwrócić lub wymienić towar?

W okresie do 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Po tym czasie termin możliwości odstapienia od umowy wygasa.

2. Zwracany towar powinien być w stanie nadającym sie do ponownego wystawienia do sprzedaży w sklepie internetowym, posiadający oryginalne metki, kompletne wyposażenie (guziki, nity, klamry, zamki, itd) oraz starannie zapakowany. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu. 

3. Do zamówienia dołączony jest formularz odstąpienia/wymiany/reklamacji,  który należy wypisać  zgodnie z instrukcją. Formularz zwrotu jest również udostępniony na stronie http://www.offthegrid.pl/zwroty. Proszę pamiętać o podpisaniu formularza.

4. Proszę dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon/faktura/ wydruk potwierdzający płatność z karty)). Kupujący ponosi koszt wysłania zwrotu. W przypadku nadania przesyłki inną metodą niż kurier proszę pamiętać o formularzu potwierdzenia nadania. Zwrotu nie podlegają rzeczy, które zostały specjalnie spersonalizowane według indywidualnych potrzeb Klienta. Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

5. Zwrot należy przesłać na poniższy adres:

                               Off The Grid

                        Sylwia Gierez-Dobiczek

                  43-140 Lędziny, ul.: Długosza 29/3

6. Zwrotu wpłat dokonujemy w przeciągu ok. 7 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.

7. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, proponowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów.

8. Wymiana towaru następuje w przeciągu ok 7 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. 

9. W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać przedmiot reklamacji,dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura/wydruk potwierdzający płatność kartą) oraz wysłać na podany przez Sprzedającego adres (ww). 

10. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

11. W przypadku uzasadnionej reklamacji -towar uszkodzony zostaje naprawiony  lub wymieniony na inny pełnowartościowy. W razie braku towaru zostanie dokonany zwrot równowartości ceny produktu wraz z kosztami sposobu dostawy, który został wybrany przez Klienta spośród proponowanych przez Sprzedającego. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacja towarów - formularz

Odstąpienie od umowy - formularz